Răspunsuri

2014-04-23T09:54:11+03:00
Definitia: Basmul este o specie a genului epic in care sunt prezentate intamplari fabuloase puse pe seama unor personaje cu puteri supranaturale
 Opera Numele ei apartine unui basm deoarece prezinta caracteristicile acestuia.
 Modul de expunere predominant este naratiunea care se impleteste cu dialogul si descrierea.
 Actiunea prezinta un/o si apoi poveste umpic ce se intampla.
 In text sunt prezente formule de inceput/mediane/incheiere (dai exemple) ,numere magice ( dai exemple) , personaje mitice ( dai exemple ).
 Prin cele relatate mai sus am demonstrat ca opera numele ei de numele autorului apartine unui basm.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T09:59:02+03:00

INTRODUCERE:Definiţia basmului popular:
-
Basmul popular este o naraţiunpopulară, de mare întindere, în care se înfruntă personaje reprezentând binele şi răul, acţiunea terminându-se întotdeauna cu triumful bineluiUniversul basmului este marcat de prezenţa supranaturalului. Basmul are formule specifice iniţiale, mediane şi finale. Mesajul basmului este optimist şi are valenţe educative.
CUPRINS:
a) creaţie populară: - orală;- anonimă; - colectivă.:
În primul rând, este creaţie populară, pentru că are caracter ....
   b) aparţine genului epic (este naraţiune) :- acţiune : rezumat + momentele subiectului; - personajele: - reprezintă binele şi răul;  - au forţe supranaturale; - narator :
În al doilea rând, este creaţie epică (naraţiune). Are acţiune, personaje, narator. Acţiunea se petrece...Personajele...Naratorul ...
 c) binele învinge răul - demonstraţie  
d) prezenţa supranaturalului: - timpul şi spaţiul fabuloase; - obiecte magice;                - fiinţe supranaturale; -cifre magice;
 e) formule specifice:- iniţiale; - mediane; - finale.
  f) mesajul basmului: - cultiva optimismul; - are valenţe educative.
ÎNCHEIERE:
-Concluzii.
2 5 2