Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T08:58:41+03:00
-au poluare zero pe teava de esapament
-poate fi reincarcat si de la o priza simpla
-prezinta risc mult mai redus de incendiu
-zgomotul produs in mers este mult mai redus decat in cazul masinilor clasice
-timpul de reincarcare al bateriilor este mai mic daca se face intr-o statie speciala
2 5 2
2014-04-23T09:02:44+03:00
avantaje:
-nu polueaza
-are un zgomot acceptabil

1 5 1