Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T00:26:24+03:00
A=(B+b)x H
     _______
       2

Notezi trapezul cu ABCD si duci inaltimea trapezului care va pica pe latura CD si o notezi cu E apoi lucrezi in triunghiul dreptunghic AED  afli DE =(DC-AB)2 (pt ca e isoscel) afli AD cu pitagora . ;)
1 5 1
2014-04-23T10:05:39+03:00
ABCD-trapez isoscel⇒AD=CB-LATURI NEPARALELE, AB=8cm, DC=6 cm, ung (ABC)=60 gr, ducem inaltimile trapezului respectiv DE si CF, ⇒AE=FB=1cm, 
In tr FBC drept in F , ung (FBC)=60 gr ⇒ung (BCF)=30 gr, ⇒BC =2 cm, FC=√3cm
A trapez=(AB+DC)*FC/2=14*√3/2=7√3cm
A-aria trapez