Răspunsuri

2014-04-23T05:23:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pot fi doar doua raspunsuri : SO₂  sau  SO₃

Folosim regula de trei simpla . 
Daca       40%   SO_{n}  ........ 16 g 
Atunci    100%  SO_{n} .........  x g

x = \frac{1600}{40}   
x= 40 g  SO_{n}

*16 = sulf          *8= oxigen
n =  \frac{40 - 16}{8 }

n= 3  

Deci formula chimica este SO₃ . 

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T15:19:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
%S = 40 => %O = 100-40=60%
Faci raportul procentului dat cu masa atomica a sulfului respectiv cu a oxigenului 
40/32 = 1,25        
60/16 = 3,75 
Imparti pe amandoua la 1,25 si obtii un atom de S si 3 de oxigen
=> SO3 - trioxidul de sulf este oxidul cautat in problema :)
2 5 2