Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-23T00:21:38+03:00
Citeste x
k=0
cat timp x!=0 executa
c<-x%10
x<-x/10
k<-k+1
a[k]<-c
sfarsit cat timp
pentru i=1,k-1 executa
pentru j=i+1,k executa
daca a[i]<a[j] executa
a[i]<->a[j]
sfarsit daca
sfarsit pentru
sfarsit pentru
pentru i=1,k executa
maxim=maxim*10+a[i]
sfarsit pentru
scrie maxim
pentru i=k,1,-1 executa
minim=minim*10+a[i]
sfarsit pentru
scrie minim
1 5 1
2014-04-23T01:02:26+03:00
#include<iostream>
#include<math.h>
using namespace std;
int main(){
int n,mic=0,mare=0,c[4],i,cif=1,aux,sortat;

cout<<"n=";cin>>n;
while(n!=0){
c[cif]=n%10;
n=n/10;
cif++;
}
do{

sortat=1;
for(i=1;i<4;i++)
if(c[i]>c[i+1]){
sortat=0;

aux=c[i];
c[i]=c[i+1];
c[i+1]=aux;

}

}while(!sortat);
for(i=1;i<=4;i++){
mic=pow(10,4-i)*c[i]+mic;
}
for(i=1;i<=4;i++){

mare=pow(10,4-i)*c[5-i]+mare;
}
cout<<"mare este:"<<mare<<endl;

cout<<"mic este:"<<mic;
return 0;
}
1 1 1