Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T21:28:59+03:00

alburiu=format prin derivare cu sufixul uriu pornind de la cuvantul de baza alb
10 4 10
albastrui=prin derivare cu sufixul strui pornind de la cuvantul de baza alba
ceresc=prin derivare cu sufixul esc pornind de la cuvantul de baza cer
nevaruit=prin derivare cu prefixul ne pornind de la cuvantul de baza varuit
2014-04-22T21:29:33+03:00
Alburiu-alb                                                                                                                                               albăstriu-albastru deschis                                                                                                                     ceresc-cer                                                                                                                                              nevăruit-var(văruit)
3 2 3