Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T21:33:14+03:00
Pune- verb predicativ, conjugarea a 3 a , sg, pers. a 2a , mod. imperativ
casei - subst. comun simplu, nr sg, gen fem., D, fs de complement indirect
o ghirlanda - subst. com., simplu, gen F. sg, caz Ac  fs de complem direct art nehot ,, o,,
de cristaluri- subst comun , simplu , pl, gen neutru, caz Ac, fs de atrib subst, prepozitional

2 4 2
2014-04-22T21:44:28+03:00
Pune-verb       ,       casei-cazul dativ        ,o- prepoziție       
 ghirlandă-substantiv          de- prepoziție       cristaluri-substantiv