Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T21:19:08+03:00
Locuțiunea adjectivală este un grup de cuvinte cu înțeles unitar care se comportă din punct de vedere gramatical ca un adjectiv. Locuțiunile adjectivale pot avea grade de comparație.     Luat de suflet=adoptat
batator la ochi=clar
al naibi=rau
cel din urma=ultim
intr-o ureche =nebun
de isprava=cumsecade
din topor=badaran
numai piele si os=slab
cu scaun la cap=matur
ca vai de el=sarac
intors pe dos=suparat
in putere=tanar
cu mintea ingusta=prost
in floarea varstei=tanar
cu sufletul la gura=narabdator
floare la ureche=usor
larg la suflet=bun
ca fulgerul=rapid
ca melcul=lent
2014-04-22T21:19:16+03:00
Un grup de cuvinte ce-l denumesc pe unul singur(un adj.)
Daca vrei si una mai complexa:Locuțiunea adjectivală este un grup de cuvinte cu înțeles unitar care se comportă din punct de vedere gramatical ca un adjectiv. Locuțiunile adjectivale pot avea grade de comparație