Răspunsuri

2014-04-22T21:01:56+03:00
Se gaseste pe internet toata poezia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T21:19:59+03:00
In fund, pe cer albastru, in zarea departata,                                                                   La Rasarit, sub soare, un negru punct s-arata!                                                               E cocostarcul tainic, in lume calator,                                                                            Al primaverii dulce iubit prevestitor.                                                                                                                                                                                                              El vine, se inalta, in ceruri line zboara,                                                                          Si, rapide ca gandul, ia cuibu-i se coboara;                                                                  Iar copilasi veseli, cu pieptul dezgolit,                                                                          Alearga, sar in cale-i si-i zic: bine-ai sosit!                                                                                                                                                                                                    In aer ciocarlia, pe case randunele,                                                                             Pe crengile padurii un roi de pasarele                                                                           Cu-o lunga ciripire la soare se-ncalzesc,                                                                        Si pe deasupra baltii nagatii se-nvartesc.                                                                                                                                                                                                      Ah! iata primavara cu sanu-i de verdeata!                                                                        In lume-i veselie, amor, sperare, viata,                                                                         Si cerul si pamantul preschimba sarutari,                                                                    Prin raze aurite si vesele cantari!
1 5 1