Hei , buna sunt noua pe aici, ma puteti ajuta si pe mine cu o tema la dirigentie ?

Tema se numeste : Vulnerabilitatea la stres


2
Comentariul a fost şters
Multumesc ! :*
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-01-19T13:30:51+02:00
Poti sa zici cauzele stresului daca ne ajuta sau nu 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T13:49:35+02:00
Sensibilitatea noastra de toate zilelel, sau, cum sa scapam de stres prin reducerea sensibilitatii