Răspunsuri

2014-01-19T12:41:33+02:00
Arati particularitatiile descrierii adica trasaturile ei cu citate din textul dat!
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:44:53+02:00
Trebuie sa argumentezi de ce anume textul dat este descriere, dupa mai multe puncte de vedere,  adica este si viziunea autorului despre subiectul dat, si viziunea altor persoane, predomina substantive indotite de djectve, si tot asa . ..
3 5 3