Răspunsuri

2014-01-19T12:38:54+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mai bine clipe efemere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:50:29+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Timpul are prostul obicei de a fi ireversibil
Timpul e o finta care are nesfarsita rabdare de a inghiti totul.

1 5 1