Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T18:03:10+03:00
Draga mama.
Cu ocazia sarbatori de craciun
Iti doresc sanatata,fericire!
Sa traiesti mult!
Eu iti urez Craciun fericit si iti spun :
                                 Te iubesc!
Trebuie sa ma adresez lui cineva si nu conteaza numele....
ok
2014-04-22T18:12:01+03:00
In prag de sarbatori va dorim multa sanatate , dragoste impliniri si fericire iar Craciunul sa ne aduca pace si lumina.
Craciun Fericit!

1 5 1