Răspunsuri

2014-04-22T18:02:52+03:00
Dragostea este un lucru unic in viata...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T19:25:26+03:00
Dragostea este o boala a sufletului, care te duce la suferinta, te chinuie, iti macina sufletul, dar fara ea nu poti trai… Frumusetea si unicitatea acesteia consta in tocmai acest lucru, in faptul ca pentru a ajunge la ea si a atinge fericirea, apogeul vietii, trebuie sa infrunti numeroase obstacole si piedici.

Este ca o boala… incepe din nimic… urmeaza o convalescenta grea si dureroasa, se termina greu, dar intodeauna iti va ramane in minte. Dragostea reprezinta cel mai frumos lucru din lume care te duce la suferinta. Este o boala pe care daca nu o tratezi, se agraveaza si ca orice floare, daca nu o uzi, se ofileste. 

Iubirea este izvorul vietii, iti confera oxigenul necesar pentru a supravietui. Asa cum trupul nu poate trai fara oxigen, nici sufletul nu poate trai fara iubire. Fara dragoste, esti pustiit, simti ca nu ai pentru ce trai, esti un nimic; cu ea te hranesti, este singura care reuseste sa ne faca impliniti, sa ne umple sufletul si viata cu sperante, vise, iluzii. Dar asa cum ne umple de sperante si vise, intr-o clipa toate acestea se pot narui, se pot distruge si revii un om obisnuit, cu probleme, la viata dura din zilele noastre. Dragostea te face sa vezi lucrurile in roz, esti mai vesel, simti ca toata lumea e a ta si ai puterea de a infrunta orice boala. Atat timp cat avem dragoste, putem spune ca avem orice, sanatate, fericire. Cand suntem indragostiti, ne simtim ca intr-un colt din Rai, ca intr-o poveste cu zane si printi, si ne imaginam pe noi ca fiind personajele principale, si credem ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti. Dar intr-o clipa, totul se poate schimba. Toata lumea noastra dintr-un basm se poate transforma in o lume obscura, neagra, unde nimic nu mai e frumos sau conteaza. Avem sufletul plin de durere, lacrimile curg fara oprire, ca si cum ar izvora dintr-un ocean de tristete; parca suntem sfasiati in interior de o haita de lupi infometati, ca si cum cineva ar fi strapuns o mie de cutite in sufletele noastre. Aceasta dragoste neimpartasita lasa rani adanci in suflete, lacrimile varsate vor ramane ca niste pete in inima, fiind ca o boala fara leac. Dragostea insasi este o boala, pentru care insa nu s-a gasit leacul.
4 5 4