Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T17:47:17+03:00
Suplementul unghiului x=  180-x
complementul  unghiului  x=90-x

90-x  supra  180-x=  5/11
11(90-x)=5(180-x)
990-11x=900-5x
-11x+5x=900-990
-6x=-90
6x=90
x=15   masura < x=15 grade
2 5 2
2014-04-22T17:53:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
90-x/180-x=5/11
11(90-x)=5(180-x)
990-11x=900-5x
-11x+5x=900-990
-6x=90
6x=90
x=15          x=15grade
1 4 1