,,Doamn mi'a raspuns ca de la o vreme i se uraste chiar unei femei cu petrecerile, mai ales cand are copiii.
-Sa'ti spun drept, cat era Ionel mititel, mai mergea ! Acum' decand s'a facut baiat mare, trebuie sa ma ocup de el, trebuie sa'i fac educatie. Si nu stiti dvs. barbatii cat ii ia unei femei educatia unui copil, mai ales cand mama nu vrea sa'l lase fara educatie !
Pe cand doamna Popescu'mi expuse parerile ei sanatoase in privinta educatiei copiilor, auzim dintr'o odaie de alaturi o voce ragusita de femeie batrana.
-Uite, conita Ionel nu s'astampara.
-Ionel! striga madam Popescu; Ionel vin' la mama !
Apoi, catre mine incet:
-Nu stii ce, strengar se face si destept.
Care este titlui acestei povesti si autorul ! Va rog Ajutatima ! Multumesc.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T17:33:50+03:00
E "Vizita" de I.L. Caragiale
este vizita de I.L.caragiale
ms
Larisa si aici la ex asta ma ajuti ?
Scrie cateva cutinte care'l caracterizeaza pe ionel.
Te rog ajutama
2014-04-22T17:34:26+03:00
Vizita de Ion Luca Caragiale
ba da dar am crezut ca l-ai stiut
e Mititel,Strendar si destept ??
K ms.
si acolo la ex 3
De cine se ocupa Doamna popescu