Răspunsuri

2014-04-22T17:17:37+03:00
Cred ca o sa te ajute !Eu nu am timp dar este un fan activ care o sa-ti raspunda!

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T23:39:23+03:00
Leaga-te de ideile urmatoare:  calculatoarele si Internetul:sunt usor de folosit, accesibile, au devenit o parte semnificativa a vietii fiecaruia dintre noi.In primul rand, te conecteaza rapid la orice fel de informatie: te ajuta in rezolvarea temelor, iti ofera explicatii, informatii utile.Cartile pe care parintii tai le-au cautat mult timp, sunt acum la un click distanta.Poti viziona filme sau poti asculta muzica.Poti afla totul, chiar unele lucruri pe care nu erai pregatit sa le stii din cauza varstei.Noua tehnologie te ajuta enorm in ceea ce priveste comunicarea cu persoane aflate la anumite distante, este totul mult mai usor, nu depui prea mult efort.Iti poti petrece timpul liber folosindu-te de noua tehnologie.
1 5 1