Va rog sa-mi spuneti cele 7 minuni ale lumii ,pot cauta si pe google ,dar nu sunt toate sunt imprastiate peste tot ,iar aici stiu ca puteti sa-mi raspundeti indata

2
turnul lui hercule-spania
Templul zeiței Artemis din Efes
Marea Piramidă din Giza
Grădinile suspendate ale Semiramidei
Statuia lui Zeus din Olympia
Mausoleul din Halicarnas
Colosul din Rhodos
Farul din Alexandria

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:18:43+02:00
Cele 7 minuni ale lumii antice:
• Piramida Mare din Giseh
• Gradinile suspendate din Babilon
• Templul Artemisei din Efes
• Statuia lui Zeus din Olimpia
• Mausoleumul din Halicarnas
• Farul din Alexandria

Cele 7 minuni ale lumii medievale:
• Grota celor zece mii de Buddha
• Marele Zimbabwe
• Angkor Vat
• Krak des Chevallers
• Catedrala din Sallsbury
• Alhambra
• Tenochtitlan

Cele 7 minuni ale lumii moderne:
• Casa Operei din Sydney
• Canalul-Tunel
• Aeroportul Kansai
• Concorde
• Barajul de la Assuan
• Seard Tower
1 5 1
2014-01-19T12:19:42+02:00
Cele 7 minuni ale lumii antice: 1. Piramidele egipte; 2. Gradinile Suspendate din Babilon; 3. Templul zeitei Artemis din Efes;4.Statuia lui Zeus din Olimpia; 5.Mausoleul din Halicarnas; 6. Colosul din Rhodos; 7. Farul din Alexandria

1 2 1