Răspunsuri

2014-04-22T17:00:55+03:00
Prezenta Evului liric
figurile de stil si imaginile artistice care apar in text
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T17:09:40+03:00
Doina- cintec liric populat, ce exprima profunde sentimente de dor si jale.
putem spune ca apartine genului liric prin argumentele:
-poetul vobeste in numele sau, isi exprima direct viziunile, sentimentele, aspiratiile;
-abordarea este subiectiva, reflecta lumea interioara a sufletuluicontemplativ
-este expresia unor adevaruri profunde asupra destinului  si a vietii
dar te roog mai mult
-poetul e o figura literara de fictiune
-este utilizata persoana 1, ceea ce asigura contactul imediat cu cititorul
-verbele la imperfect exprima tensiuni nostalgice