Răspunsuri

2014-04-22T16:35:46+03:00
Iubirea fata de acel personaj,exprima dragoste,nerabdare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:36:50+03:00
Imaginea artistica sugereaza ca toti locuitorii satului in care ai crescut , in ziua de astazi te asteapta cu mult drag inapoi acasa , cu lumina aprinsa , semn ca plaiurile natale , locul in care ai crescut te va astepta mereu cu bucurie sa te intorci inapoi in sat, in locurile copilariei.
1 5 1