Răspunsuri

2014-04-22T16:47:40+03:00
Nu mai scriu "Se da, Se cere" , cred ca este clar.

Din formula c=(md*100)/ms obtinem derivata md=(c*ms)/100

md1=(c1*ms1)/100=(10*200)/100=20 g
md2=(c2*ms2)/100=(20*400)/100=80 g

ct=(md1+md2)*100)/(ms1+ms2)
ct=100*100/600
ct=10000/600=100/6=50/3
ct~ 16,6 %
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T18:14:31+03:00
C1%=md1/ms1*100=>md1=200*10/100=20 g
c2%=md2/ms2*100=>md2=400*20/100=80g
md final = 20+80=100g
ms final = 200+400+400(apa)=1000 g
c% finala = 100/1000 * 100 = 10%
1 5 1