Atmosfera de acasa este sugerata prin urmatoarele cuvintesi secvente: ma desfatam, cantand, chiuind, cutreieram, cea mai mare insufletire, nu se putea sa nu-ti salte inima de bucurie, petreceri pline de veselie, parea tot anul zi de sarbatoare. Gasiti constructii asemanatoare care sa surprinda atmosfera ,,locului strein''.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:11:52+02:00
"daca ma bolnavesc de dorul tau , si mor printre streini ?"
24 4 24
2014-01-19T12:13:51+02:00
Parea a fi un ocean de bucurie, fiind stearsa imaginea locului strain de dinainte :-?
11 4 11