Răspunsuri

2014-04-22T16:31:28+03:00
Se adreseaza direct cu Desteapta-te romane , adica la singural. Imbarbateaza romanul si  il incurajeaza sa treaca peste tot, prin razboaie , sa fie patriot . 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:44:53+03:00
 e un imn,adresat tuturor eroilor si e un fel de "dedicatie" cum s-ar zice,si exprima un sentiment de glorie,dorind sa arate cine au fostv eroii nostri,cum au murit,adica au murit pe drept,incercand sa apere tara de dusmani