Răspunsuri

2014-04-22T16:47:47+03:00
Avem dreptele AM si MD.Astfel,se formeaza ΔAMD isoscel, AM=MD (Pitagora in unul din triunghiurile MDC sau MBA ⇒MD=AM=9).Fie D' un punct pe AM,astfel incat DD' inaltime in ΔAMD.Acum, se regleaza prin formule :
Aria ΔAMD=B*h/2⇒Aria triunghiului este atat MD*AM/2 cat si AD*AM/2(AM=6√5)Prin egalarea celor doua arii reiese DD'=10.Deci, d(D;AM)=10.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T17:00:59+03:00
Sper ca te-am ajutat!
Multumesc, dar am rezolvat pana la urma, si mai usor.