Răspunsuri

2014-04-22T16:30:31+03:00
Pai...poti sa vorbesti despre o tara imaginara,cum ti.o inchipui tu si pe aceea o poti numi Tara Sperantei.

4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:30:47+03:00
Azi-noapte am visat un vis frumos si m-am trezit ingandurata. In vis ma aflam intr-o tara frumoasa , necunoscuta.Aici toata lumea era amabila si zambareata dorind sa te ajute la orice pas.
Lumea de aici era primitoare,parand ca ma asteapta tocmai pe mine.Desi in vis nu cunosteam pe nimeni, totul imi parea atat de familiar.Aici copiii ajutau oamenii in varsta sa treaca strada , sa se deplaseze , totul parca era creeat spre placerea cetatenilor.Copiii mai saraci , oameni fara posibilitati aveau locuinte minunate creeate special pentru ei, toata lumea o ducea bine nimeni nefacand diferente.Veselia si bunadispozitia oamenilor de aici te indemnau pur si simplu sa fi bun,aici nimeni nu era suparat,invidios sau rautacios.Parcurile erau dotate cu aparaturi speciale de joaca pentru copiii care aveau probleme , ceea ce m-a impresionat de-a dreptul.Bunavointa cetatenilor de ati fi de ajutor , de a-ti da din fericirea lor,erau lucruri splendite pentru mine .
Mi-as dori foarte mult ca acest vis sa devina adevarat si in tara noastra si oamenii sa fie mai buni intre ei. 
11 3 11