au scos din cer îngerii icoanele,suflet smerit și împăcat,vase de mir umplute,clopotele bat sonor în noaptea sfântă .... :) :P
mersii
Cu mare ,mare placere :P :*

Răspunsuri

2014-04-22T16:21:09+03:00
Puisorii galbejori , ouale rotunjoare de paste , iepurasul pufos ca spuma laptelui 
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:38:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Expresii de paste:
-slavita lumina aduce liniste si impacare
-gradina de aur pe o cupola de cristal
-glasul crestinilor ingana cuvintele de miere
-tacere,cutremur,sfiala
-inimile se unesc in veselie
-lumina din cerescul cuprins
-glasul de clopot framanta vazduhul.
 succes!
daca stii de ce nu
ciocnitul oualelor sangerii alina auzul crestinilor; noaptea plina de crestinism; crestini cu inima curata; ceara se topeste incetisor de pe lumanare ca hristos incetisor murind.
acestea eu le-am facut cum mi-au venit in minte. sper sa iti placa!
sunt super
sper sa te ajute