Intr-un cos sunt mere si pere. 27 nu sunt mere,iar 85 nu sunt pere.
Cate mere si pere sunt in cos?

2
de ce m-ai copiat?? tu mi-ai dat raport?
? :O Ce ?
te intreb: mi-ai dat sau nu raport?
Nu ... nu am de ce :*
aha...

Răspunsuri

2014-04-22T16:02:26+03:00
Daca 27 nu sunt mere,inseamna ca sunt pere
daca 85 nu sunt pere,inseamna ca sunt mere
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:29:02+03:00
 Daca 27 nu sunt mere, inseamna ca sunt pere si invers, deci 85+27=112