Datimi o ideie de o stire si o ideie de reclama.
MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2
Îți voi zice când îmi vei explica și tu ce înseamnă "ideie", jur că nu găsești cuvântul ăsta în dex!
stire - Lucian Bute a fost invins de pugilistul Jean Pascal
reclama - Axion -cel mai bun detergent pentru vase!
Stire: Prezinta un campionat de fotbal/baschet/handball

Răspunsuri

2014-01-19T12:02:37+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T12:02:40+02:00
Reclama poti face la orice haine.mancare  etc si stire inspirate de pe net sau inventeaza
1 5 1