am uitat sa spun ca trebuie sa fie narativa
Esti
Esti intr-o excursie cu niste prieteni si dati peste o casa parasita,intrati in ea gasiti o lampa fermecata si apar un duh,va implineste dorintele ,mai povestesti ceva aventuri si apoi te trezesti si iti dai seama ca a fost un vis

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T15:56:10+03:00
Buna , poti sa scrii ca desi te-ai renovat camera in cele mai moderne trenduri , ai pastrat intr-un coltisor o lampa ramasa amintire de la bunicul tau . Poti spune ca are o valoare sentimentala foarte mare , fiind o lampa veche care a apartinut bunicilor si strabunicilor tai . Lampa este decorata cu modele traditionale si imprimeuri de pe timpuri.Chiar daca nu se mai poarta si in vremea noastra , tu o vei pastra pentru tot restul vietii deoarece este un simbol si un obiect frumos lasat ca amintire . 
1 5 1
2014-04-22T15:56:38+03:00
Ce spui de 2 copilasi ce descopera o lampa ce-i duce intr-o lume de basm. este ceva clasic, dar frumos.