Daca intr-o sala de banca s-ar aseza cate 3 intr-o banca , ar ramane 6 banci libere si o banca in care ar sta 2 copii. Daca se aseaza cate 2 elevi intr-o banca , atunci una ar ramane libera . Cate banci si cati elevi sunt in sala de clasa ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T16:18:08+03:00
X=nr bancilor
3(x-6)+2=2(x-1)
3x-18+2=2x-2
3x-2x=18-2-2
x=14 banci
2(x-1)=2(14-1)=2*13=26 elevi
10 4 10
2014-04-22T18:55:00+03:00
Fie x-numarul bancilor
3(x-7)+2=2(x-1)
3x-21+2=2x-2
3x-2x=21-2-2
x=17 banci
 Pentru a afla numarul elevilor il inlocui pe x in ecuatie,adica:
3(17-7)+2=30+2=32 elevi ( facem proba si cu a2-a ecuatie)
2(17-1)=32 elevi 
5 4 5