Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T15:31:08+03:00
A=d1*d2/2
216=18*d2/2
18*d2=432
d2=24
ΔAOB, mas<O=90
AO=OC=AC/2=d2/2= 24/2=12
BO=OD=BD/2=d1/2=18/2=9
AB²=AO²+OB²=12²+9²=144+81=225    ⇒AB=15     AB=l   ⇒P=4l=4*15=60
2 5 2
2014-04-22T16:25:02+03:00
Aria=diagonala1*diagonala2 supra 2 rezulta ca 216=18*x supra 2 rezulta x=216*2supra 18 rezulta ca x=24(diagonala2)
Prin pitagora rezulta ca latura este 15 cm.
Perimetrul=4*latura rezulta ca Perimetrul=60 de cm,
1 5 1