Răspunsuri

2014-04-22T15:09:24+03:00
3332231 asta este raspunsul
de ce nu are?\
1322333 este egal cu 3332231 ?!
Rasturnatul unui numar nu inseamna egalul lui .
nu dar se referea la rasturnat ! :P poate se grabea
Doar ea stie la ce s-a referit.. :)) Graba strica treaba .. La intrebarea : care este rasturnatul numarului 1322333 ? Raspunsul ei 1322333=3332231 este gresit :) !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T15:09:40+03:00