x ,x+1 ,x+2, x+3, x+4=nr cautate ; (x+x+1+x+2+x+3+x+4):5=5 ; x+x+1+x+2+x+3+x+4=5*5=25 ; 5x+10=25 ; 5x=25-10=15 ; x=15:5 ;x=3
Numerele sunt : 3,4,5,6,7 (x,x+1,x+2,x+3,x+4)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T15:10:18+03:00
A
a+1
a+1+1 =a+2
a+1+1+1 = a+3
a+1+1+1+1 =a+4

(a+a+1+a+2+a+3+a+4)/5=5
a+a+1+a+2+a+3+a+4=25
5xa+10=25
5xa=25-10
5xa=15
a=15:5
a=3

Deci numerele sunt
3,4,5,6,7
2 5 2
2014-04-22T15:11:33+03:00
Numerele sunt 1,3,5,7,9
1+3+5+7+9/5=25/5=5 :)