Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T14:09:17+03:00
Cred ca adverb de loc
2014-04-22T14:18:32+03:00
`Unde`- poate fi in unele cazuri :
·adverd de loc ex: De unde sti? De unde vine ? Unde te gandesti?
 sau 

· conjunctie,atunci cand introduce de exemplu o propozitie circumstantiala de loc" Sa se duca unde vrea."sau o propozitie atributiva "E un loc insa unde lacul a secat." sau una cirscumstantiala de timp, sau de cauza.

Substantiv comun nu poate fi niciodata !
1 1 1