oceanul nesfarsit al aerului, minge de foc, drum aprins, jaratecul noptii
Soarele arunca mingi de foc, Inima pamantului, Perdeaua presarata cu stele.
soare de aur; tipsie de argint; curelusa de smarald

Răspunsuri

2014-04-22T14:10:24+03:00
Părea că printre nori s-a fost deschis o poartă,
Prin care trece albă regina nopții moartă.
Lună tu, stăpân-a mării, pe a lumii boltă luneci.
Toată floarea cea vestită a întregului Apus.
 Cuib de zana,ploaie de meteoriti,oglinda apei,pe-un picior de plai, pe-o gura de rai, potop de cuvinte, stringe piatra lucitoare, limba e o comoara, din soare se aprinde.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T14:13:38+03:00
Minge de cascaval - luna 
Minge arzatoare-soarele 
Intintere albastra-cerul
1 5 1