Va rog imi explicati intr-un mod mai simplu ce trebuie sa fac ? : Notaza informatii referitoare la planetele Sistemului nostru solar si satelitii acestora. Spun sa le insotim de imagini dar asta nu trebuie. Este tema de Stiintele Naturii si este pentru vineri ! Multumesc mult :)

2
Comentariul a fost şters
Multumesc :)
N-ai pentru ce :) ;)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T12:35:30+03:00
Trebuie sa scrii despre Plantele Sistemului Solar (Mercur,Venus,Terra,Marte,Saturn,Uranus,Neptun,Pluto) si despre satelitii lor...
De exemplu la Pamant satelit:luna....

Sper ca ai inteles ;)
1 5 1
2014-04-22T12:35:49+03:00
Scrie cateva informatii despre fiecare planeta, de exemplu: din ce este formata, cati sateliti are, a cata planeta de la soare este, cat dureaza o zi pe planeta respectiva, etc.
1 5 1