Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T12:21:13+03:00
  • Utilizator Brainly
2014-04-22T12:21:22+03:00
1)8m + 5 km =8m + 5000m =5008m
2)4 hm +32 dam =400m+320m=720m
3)80km +300 hm=80km + 30km=110 km
4)800cm +20 dam =8m + 200m =208 m
5)4 dm + 600m = 0,4m+600m=600,4 m
6)3 m + 5 cm =3000mm + 50mm=3050mm
Comentariul a fost şters
la ultima sunt 3dm sau 3m?
Comentariul a fost şters
multumesc din suflet
Comentariul a fost şters