Răspunsuri

2014-04-22T12:14:54+03:00
Dezavantajele mersului cu trenul:este foarte obositor,este prea multa aglomeratie
Dezavantajele mersului cu masina:este obositor,ti se poate faca rau (in caz ca mergi prea mult,cunosc oameni carora li se mai intampla si mie mi se mai intampla sa mi se mai faca rau pe masina...).

Acestea sunt principalele dezavantaje.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T12:15:46+03:00
Dezavantajele mersului cu trenul ar fi ca e multa inghesuiala,sunt multi oameni in jurul tau,acesti oameni pot fi enervanti.Dezavantajele mersului cu masina e ca nu in toate masinile e comod,poti orcand sa ramai cu masina pe undeva doar din cauza ca nu mai vrea sa porneasca.Sper ca te-am ajutat.
1 5 1