O compunere în care să fie imaginată discuția ta cu un prieten pe care vrei să îl convingi să citească o carte dragă ție.. ????

2
Introducere: Prezinta titlul si autorul unei carti pe care ai citit-o de curand. Explica de ce-ti place si de ce ai ales cartea aceasta.

Cuprins: Aici ai mai multe variante. Poti povesti pe scurt ce s-a intamplat in aceasta carte si de ce ai ales aceasta carte ca sa scrii o compunere despre carte. In caz contrar poti alege sa scrii despre ce ai invatat citind aceasta carte. Exemplele pot fi: ai invatat despre familie, despre cum nu trebuie sa fii rau cu oamenii, poate ai in

Răspunsuri

2014-04-22T12:12:53+03:00
Hei Andrei cf?
Bine tu cf?
Da eu citesc o carte.
Ce carte?
De IoN Creanga.
Tu nu citesti..?
Nu pentru ca nu mi-o place.
Dc?
Ca nu mi-o place.
Da citeste-o te rog.
Nu.
Hei asculta-ma citeste-o sunt prietena ta cea mai buna daca nu o citesti ma supar pe tine.
Da nu mi-o place.
Doar o propozitie.
Fie doar una
Andrei citea (povestitor)
Iti place.
Hei da imi place foarte mult mesii ca mi-ai zis de ea :*
N-ai pentru ce
Ceau
Ceau 
Sper sa iti place nu am abut asa multe idei
11 2 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T12:25:54+03:00
-Hei,ce mai faci?
-Hei,bine....Sunt la mare...Fiind vacanta de vara.Este foarte frumos aici.
-Ma bucur,eu stau acasa...Dar nu ma plictisesc...Pentru ca...
-Pentru ca?Haide,spune-mi.Sunt curios..
-Pentru ca citesc o carte foarte interesanta...
-Aha,ce fel de carte?
-Cartea se numeste ''La Medeleni'' si este scrisa de Ionel Teodoreanu.Ti-o recomand :)
-Multumesc,dar nu prea sunt cu cartile....Eu in schimb citesc ''Harry Potter'' care este cu adevarat o carte...Desi mai am inca jumate din ea si m-am apucat de o luna...
-Eu mai am 20 de pagini si m-am apucat de 2 zile...
-Super...
-Ce-ar fi daca am citi fiecare cartea celuilat?
-Este o idee buna.Sincer.Chiar m-ai facut curios cum este cartea.
-Si tu pe mine.
-O sa merg mai tarziu in ceva librarie sa cumpar cartea ''La Medeleni.''
-Eu merg imediat dupa ce termin cartea sa cumpar primul volum din ''Harry Potter.'' Distractie la mare.Mai vorbim.Pa..
-Merci,la fel...Pa.

Aici am scris despre faptul cum ai putea sa convingi un prieten....Desi amandoi au fost convinsi sa citeasca cartea celuilalt...
10 4 10
B: atat?
A: e mai mult de aventura
B: imi plac cartile de aventura
B: mi-o imprumuti ?
A: da !