Răspunsuri

2014-04-22T12:07:45+03:00
Dumneata  ai fost afara?
Albinele sunt foarte frumoase.
Voi , libelulele  si fluturii  sunt freumosi.
Copii zburtati urla.
Culeg mere.
Privesti pe geam
30 4 30
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-22T12:08:58+03:00
Dumneata povestesti un basm.
Albinele culeg nectarul din flori.
Voi, libelule si fluturi zburati spre bolta cea albastra
11 3 11