Am si eu o problema de facut pentru maine. Ajutatima varog!

Media aritmetica a trei numere este egala cu 2,5.Primul numar este cu 0,7 mai mare decat al doilea, iar al doilea numar este de doua ori mai mare decat al treilea. Aflati cele trei numere.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T12:05:45+03:00
 \frac{a+b+c}{3} =2,5
a=b+0,7
b=2c
a=2c+0,7
0,7+2c+2c+c=7,5
5c=6,8
c=1,36
b=2,72
 a=3,42



1 5 1
2014-04-22T12:08:28+03:00
A+b+c/3=2,5
a+b+c=7,5
a-0,7=b
b=2c
c=b/2=  a-0,7/2

a+ a-0,7 + a-0,7/2=7,5 
2a+2a-1,4+a-0,7=15
5a-2,1=15
5a=15+2,1
5a=17,1
a=3,42     b=3,42-0,7  =2,72    c=2,72/2=1,36