Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T11:47:54+03:00
Primul lucru:45/3=15lei
Al doilea lucru:45-(15+21)=9lei
Al treilea lucru:15+6=21lei
2014-04-22T12:18:44+03:00
I  ______15         I+II+III=45 LEI
II ______
III______15_6

1. SUMA SURPLUSURILOR
15X2+6=36LEI
2. ELIMINAREA SURPLUSURILOR
45-36=9LEI
3. CATI LEI COSTA AL DOILEA LUCRU?
9LEI:3=3LEI
4. DAR PRIMUL?
3LEI+15=18LEI
5. DAR AL TREILEA LUCRU?
18LEI+6 LEI=24LEI