3 supra 5 dintr-un balot de stofa masoara 36 m. Cati metri are intregul balot de stofa ?
Afla cati lei a costat un costum barbatesc, stiind ca :
Din intregul balot s-au confectionat 20 costume ;
Un m de stofa costa 40 lei;
Pentru furnituri s-a platit suma de 8 lei;
Manopera a costat 30 lei;

2

Răspunsuri

2014-04-22T11:33:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T11:36:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) \frac{3}{5} = 36m=> \frac{5}{5} =60m
b)40*(60/20)+8+30=158 lei s-au folosit pentru confectionarea costumului
cum asa?
cum ai ajuns la 5supra 5?
dap 5 supra cinci reprezinta intregul balot
ok
ai dreptate ms