Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T10:49:27+03:00
As fi vrut sa ajung , insa timpul nu mi-a permis. 
Nu este vorba de tine ,ci de el.
Nu vroiam sa vin,deci nu am venit. 
Asadar ,nu avem tema la matematica.
Voi cumpara legume sau fructe .
Vrei sa mergem in oras ori la teatru ?
Voi merge acolo , fie ca ploua sau nu. 
2 5 2
2014-04-22T10:58:43+03:00
Eu merg la magazin INSA mai si cant
Nu doar el este frumos CI toți sunt frumoși
Eu sunt mare DECI am voie să merg în parc.
Mama m-a certat AȘADAR eu sunt pedeprit . (lol)
El a spart geamul SAU a spart un pahar.
El a mâncat un măr SAU a mânct o pară.
Dacă ești frumos FIE ce o fi!