Suma a doua fractii zecimale este egala cu 193,8 . Una dintre fractii reprezinta 9 supra 10 din cealalta. Sa se determine cele doua fractii zecimale.

Va rog ajutati-ma .

2
Acum incerc sa o fac.Poti sa ii mai intrebi si pe altii,ca sa nu pierzi timp asteptandu-ma pe mine.
Trebuie sa iti daie 6465 kg .
Am facut-o .
ok...scuze,dar m-am incurcat pe undeva si nu am ajuns la rezultat.
Nu-i nimic ,

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T10:22:59+03:00
Deci:Notezi cu a primul nr si cu b al doi-lea.Vine asa:a+b=193,8;a=9 supra 10 inmultit cu b.il inlocuiesti pe a in prima relatie si va veni 9b supra 10+b=1938 supra 10.Aduci la acelasi numitor si vei obtine 9b+10b=1938.De aici va rezulta ca b=102.Il inlocuiesti pe b in a=9supra 10 inmultit cu b si vei obtine a=91,8.Am si verificat.Daca nu ai inteles ceva sa imi spui.
1 5 1
2014-04-22T10:37:34+03:00
A = prima fractie zecimala
b = a doua fractie zecimala

a + b = 193,8
a =  b

 b + b = 193,8  - aducem la numitorul comun 10,amplificand al doilea termen cu 10

 b +  b = 193,8

 b = 193,8

b =

b = 193,8 x

b = 102

a =  b =  x 102 = 91,8