Răspunsuri

2014-04-22T09:32:47+03:00
Stii ca masa moleculara a sulfului este 32 si cea a oxigenului 16(din tabel)..si vezi de cate ori se multiplica cele 2.
SO2-dioxid de sulf e prima
SO3-trioxid de sulf

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T11:51:56+03:00
Faci raportul masei data de element cu masa atomica a acestuia ca sa obtii nr de atomi din fiecare element.
S: 32/32(masa atomica)=1 atom
O: 32:16(masa atomica)=2 atomi               => SO₂ dioxid de sulf

S: 32/32=1 atom
O: 48/16=3 atomi                 => SO₃ trioxid de sulf
1 5 1