12 muncitori pot executa o lucrare in 6 zile. In cate zile pot executa aceeas lucrare 18 muncitori

2
pai 12muncitori.....dp............................6 zile
x.......................................18 muncitori
x=12+18 suprea 6
si aduni 12 cu 18 si imparti la 6
a fost bun >>??

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T08:12:17+03:00
12m.....................6zile
18m.....................x
sunt marimi invers proportionale
12/18=x/6
x=12*6/18
x=4 zile
2014-04-22T08:12:57+03:00
Păi scrii așa. : 
12 muncitori....6 zile
18 muncitori....x zile
Si dupa e 12 inmultit cu 6 supra 18.... care da....4 cred