Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-22T01:01:32+03:00
Titlul textului este unul analitic fiind alcatuit din prepozitia simpla "la" si substantivul comun simplu,nearticulat, cu forma de singular "lectie". titlul este in stransa legatura cu mesajul transmis de textul epic si atrage atentia cititorului asupra simbolului in jurul caruia se focalizeaza intreaga actiune:(scrii tu care este pt ca n-am citit textul)
lectura textului citat mi-a creat o stare de...... din cauza sentimentelor de....care se desprind din text
15 3 15
2014-04-22T01:11:24+03:00
Titlul poeziei La lectie este destul de semnificativ pentru versurile ce le contine. Este o insumare a lectiilor principale care le intalneste fiecare elev in indelungata sa trecere prin aceste etape ale educatiei care o formeaza ciclul scolar.
Titlul poeziei mai are si o alta semnificatie decat cea clasica (anume de ora in cadrul procesului educativ), este vorba de intelesul de proba, invatatura, de test prin care fiecare copil trebuie sa  treaca pentru a deveni o persoana educata si cu cunostinte temeinice capabila sa infrunte viitorul.
12 3 12