Răspunsuri

2014-04-21T23:46:45+03:00
 \frac{ x^{2+3x-28} }{ x^{2-8x+16} }  = (Se simplifica  x^{2}  cu    x^{2}  (Si 28 cu 16 (cu 2....) Eu cred ca asa ii...Nu am facut inca asa dar la capitolul calcul algebric sunt cu paranteze si din astea si exact asa ii si aici...)

Sper ca te-am ajutat... (Continui tu mai departe,ca nu mai stiu daca mai trebuie sa faci si altceva).
nu asa e :D
Ti-am zis ca nu am facut asa ceva :P doar ca normal se inmultesc astea din paranteze...Daca sunt niste reguli atunci aplica regulile...Eu am facut cum s-ar face pana unde stiu eu....
Oricum sus este cum am scris eu (Dar jos poate trebuie scris altfel ;) )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T23:50:34+03:00
 \frac{x(x+3)-28}{ x^{2}-8x+16}
  \frac{x^{2} +3x-28}{(x-4) ^{2} }
 \frac{4x-28}{x-4} = \frac{x+28:4}{x-4} = \frac{x+7}{x-4}
toate cred
poti sal scrii pe 4 ca 2 la a 2
zimi formulele invatate pe tine in acest an
Aratati ca x-4 totul la puterea 3 - x+4 = (x-3) ( x-4 ) (x-5) . .. stii ?
il scoti pe x in fata