Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-21T23:00:03+03:00
Noroc si Ghinion

Introducere. 
(deobicei eu scriu 3 titluri care sa descrie introducerea)
1. Aparitia x-ului ( alegi tu un nume aici ) in casa nou nouta
2. Cautarea mingii aruncate de catre un strain acolo
3. Gasirea mingii si pierderea inelului

Cuprins.
1. Tristetea sumbra datorita pierderii
2. Cautarea disperata a inelului
3. Chemarea unui prieten in ajutor

Sfarsit.
1.Cautarea nesfarsita
2.Gasirea inelului
3.Furtul inelului de catre prieten.

Tot este noroc dar si ghinion :)))
55 4 55
2014-04-21T23:11:01+03:00
                           ''Noroc si ghinion''

Locul unde s-ar putea petrece actiunea:Intr-o mahala (adica undeva la capatul unui oras...)
Personaje ar putea fi:Un sot si o sotie (De ex:D-l Cristescu si sotia sa...),un om de la tara (Ca sa nu folosesc cuvantul taran...desi l-ai putea folosi in compunere daca crezi ca poti ...),niste chivute (tiganci) si un hot...

Actiunea s-ar putea petrece astfel:Familia sa aiba 2 bilete spre Hawaii,hotul sa le fure...Iar cand sa ajunga in gara sa ii zboare biletele din mana (pentru ca a fost neatent sau sa le uite acasa...) Familia sa acuze chivutele care au venit la ei sa le faca curat...Apoi culea ironiei ar fi ca sa gaseasca biletele chivutele,iar ele nestiind sa citeasca sa creada ca biletele sunt expirate...Iar un om mai sarac de la tara (un taran...) a venit la chivute pentru a le cere sacii de grau care trebuia sa ii duca la familia care a pierdut biletele...Chivutele ii dau biletele omului de la tara,iar acesta le duce sacii...Apoi vede ca nu sunt expirate si pleaca intr-o vacanta de vis cu hotel inclus in Hawaii...Culmea ironiei omul isi gaseste de munca acolo si o duce bine-frumos...Ceilalti au avut ghinion,iar el noroc :) 
34 3 34